Pages

Monday, December 20, 2010

KEMBALI KE SEKOLAH.....YIPPIII!!!!!

Salam sayang teman-teman dan anak-anak......
Selagi kita mencuba dan berusaha, selagi itulah kita akan beroleh apa yang kita hajati"
Rasa hendak ke sekolah...tengok-tengok bilik kaunseling aku...Rindu pulak tiba-tiba...Apa khabar agaknya?....Mesti ramai rakan-rakan aku yang mempunyai komitmen tinggi sering ke sekolah untuk membuat persiapan awal 2011.
Aku bersiap dan terus ke sekolah untuk melihat bilik kaunseling yang aku sayangi....hehehhe...Sampai di bilik aku terus membuka pintu...masih sama cuma sedikit berhabuk...Aku meninjau-ninjau suasana bilik....cukup kondusifkah untuk klien aku pada tahun 2011? Pantas tangan aku mencatat ( akukan suka mencatat tapi buat ke tidak?) apa perkara yang harus aku lakukan untuk tahun depan....Dalam hati sudah berazam untuk melakukan beberapa perkara untuk unit kaunseling aku...Awalnya azam tahun baru.....jangan tak buat sudah......


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails