Pages

Sunday, July 15, 2012

Itu Majalah Lucah!

Assalamualaikum, salam sayang anak-anak dan teman-teman....Orang yang membaca sebuah buku yang dalam maknanya, lebih besar faedahnya daripada membaca 50 buah buku cerita yang tidak bermakna. Pagi ini sangat cerah....aku memulakan tugas seperti biasa. Buka bilik kesayanganku.....sapu carpet....sediakan aromaterapi...sebab sekejap lagi mesti ada klien, kalau tak pon menyambut kawan-kawan transit sementara tunggu loceng masuk kelas.
Ehh....nape plak aku baca magazine ni...??Aaron Aziz tu...
Sedang sibuk menulis report untuk session tiba-tiba aku didatangi oleh 3 orang murid. Cikgu saya ada perkara rahsia nak bagitau cikgu. Ok...aku menyediakan borang-borang yang perlu diisi bagi mengumpul maklumat.Cikgu....ada murid bawa majalah lucah dalam kelas cikgu... Hahh!! majalah lucah....siapa??...Aku begitu bersungguh-sungguh mengumpul maklumat.....Awak tengok tak majalah tu?...Tengok cikgu....ada gambar perempuan tak pakai baju......Hohohoi..ni tak boleh jadi....budak kecik pon dah pandai nak tengok majalah cam tu... Awak pergi ambil majalah tu....bawa sini....ehhh! jangan salah sangka bukan cikgu nak baca...cikgu nak tengok bukti.Setelah 10 minit, murid yang keluar untuk ambil majalah kembali ke bilik aku...Cikgu ....majalah tu dah takde...Aku jadi sangat susah hati....jangan la ada kes macam ni kat sekolah rendah... Aku pon bertanya kepada 3 murid yang membuat aduan....Awak ingat tak nama majalah tu.... Ingat tak ?? Aku genggam pen kuat-kuat....ye la...nak tulis nama majalah lucah kan....malu pon ada.....Ermmmmm.....mereka berfikir sejenak.....tetiba seorang daripada mereka ingat....Haa... nama majalah tu AVON....
Aku renung muka 3 ABDUL ni.....owww....katalog AVON ye..... HaHaHaHaHa...... Lepas mereka keluar dari bilik aku pon jerit........Mak!!!! saya nak order barang Avon boleh tak!!!Mak tolong la anakmu ini................Pagi yang tadi cerah tetiba aku rasa nak hujan + angin bertiup sangatlah kencang....Huh!Ngapa aku rasa sangatttt letih hari ni.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget