Pages

Monday, November 14, 2011

Sukan Di Akhir Garisan......

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman......Janganlah berputus asa.....tetapi kalau kita  berada dalam keadaan berputus asa, berjuanglah terus meskipun dalam keadaan berputus asa.
Sekolah kita baru selesai mengadakan sukan sekolah.....ngapa?? pelik wat hujung-hujung tahun ke?...hahahahahha.....
guru-guru bertugas di bawah mentari yg terik....
Cekgu-cekgu semua sudah semput kerana menyiapkan pelbagai tugasan akademik seperti menanda kertas peksa akhir tahun,isi buku laporan, key-in markah,etc....sambil itu sempat lagi melatih murid-murid untuk persediaan sukan. Caya la cekgu.....usah peduli org nak gossip buruk tentang cikgu.....selagi kita buat kerja kita dan berada dilandasan yang benar...itu sudah cukup baik.
Awal pagi lagi semua cekgu sudah berkumpul di padang....
semangat kesukanan......bertugas tanpa mengira warna...:)
Ambil tempat masing-masing untuk menjalankan tugas yang telah diamanahkan.....dengan semangat kesukanan yang tinggi......tanpa ada pilih kasih terhadap rumah sendiri.....semua cekgu bertugas....
Alhamdulillah.....kejohanan olahraga SKSS berjaya dilaksanakan....

Sang Juara......tahniah!
Sungguh meriah dengan kehadiran AJK PIBG dan ibubapa yang ingin memberi sokongan....Akhirnya Rumah Biru Segara menjadi johan keseluruhan.......
Horayyyyy.....tahniah cikgu rumah segara....kita menang...
Yahuuuu!!!! Segara....Boleh...Bersorak sakan nampaknya cikgu kaunseling.....hehehehe...mesti le....itu rumah sukan saya..... :)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails