Pages

Tuesday, November 29, 2011

Sabah Part 1

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman....Penderitaan, kesusahan, kesengsaraan, kegagalan dan kekecewaan...sesekali tidak boleh menghalang manusia daripada berusaha.....
Semua check list barang-barang yang perlu dibawa sudah dilihat berkali-kali....Anak-anak terlebih seronok....aku pun...negeri dibawah bayu sudah melambai-lambai....tunggu ye...
Sampai di airport, perasaan makin tidak sabar....masih belum breakfast cuma alas perut sikit aje.....ain dan alya sudah melompat-lompat....biasala....kat rumah pun melompat juga.Abang dan kakak membantu menolak troli....apa yang mama bawa ni...beg semuanya berat....eh..eh...mengeluh pula dia....baju kamu semua tu...

Semasa menunggu flight, aku sempat lagi mencuci mata ( sebenarnya aku beli)....fragrance favourite aku...kakak tersenyum...agaknya dah faham perangai mama dia...Perjalanan 2 jam tidak terasa....sibuk melayan ain/alya/adib.....makan....makan dan makan...Aku juga tidak membuang masa mengeluarkan senarai things to buy....sambil senyum2 sendiri....banyak ni nak beli.....mesti best....eeiiii tak sabar rasanya.

Apabila hampir landing....aku lihat pemandangan laut yang sangat indah.......ooohhh....patut la mutiara banyak....i like....hehehehhe....
Hubby menggeleng kepala melihat aku yang asyik berangan dari tadi. Lepas ambil semua bag....kereta sewa telah tersedia di luar airport ....hubby drive untuk membawa kami ke hotel....senyap aje...penat ke....soalan hubby tidak lagi ku endah...masih terus berangan...shoppinggg.....hahahaha.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails