Pages

Saturday, May 12, 2012

Tahniah Sepupuku....

Salam sayang anak-anak dan teman-teman.....Sepupu ku dah bertunang.....Tahniah ek....Safra Syamimi Bt Abdul Jamil.

Tema hijau tu.....Aku kena tulis entri ni kerana dia ni rajin singgah kat blog aku.....suka bagi komen.....I like....Aku agak sibuk lately ni....so tak sempat nak buat apa-apa untuk majlis dia. Aku just sempat buat apam polka dot untuk dia......sorry ye......
Apa pun selamat menjalani tugas anda sebagai seorang tunang selama 7 bulan kerana aku dengar majlis nikahnya....November ni....Tak sabar le tu Cik Safra kita......hehehehe....


2 comments:

  1. eh k.ngah ade buat entri utk saya..hehe..mekaceh k.ngah..mmg selalu baca blog k.ngah pun sbb bes..tapi boleh plak entri ni xperasan..hehe..tq2..

    ReplyDelete
  2. hehehe....ye la cik adik...baru perasan ek...dah dekat nak majlis nikah baru baca....huhuhu...sedeh ni...apa pon kngah dah tak sabar nak bergaya ngan baju kuning plak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget