Pages

Saturday, May 12, 2012

Minggu Ini- Coach Sofbol

Salam sayang anak-anak dan teman-teman.......rindu kat aku tak....ermmmm......ada le tu sorang dua yang dah lama tak baca cerita aku....jangan la wat muka boring....bagi la chance kat aku perasan. Aku sangat free sekarang.....ahhhh....nikmat betul bila free ni kan.Dok santai.....sambil mengunyah kacang...tgok TV.....
Dah berbulan-bulan aku sibuk di padang melatih pasukan kesayangan ku sofbol....target tahun ni nak jadi johan sebab tahun lepas dah naib johan. Susah juga nak jadi coach ni.....aku suka betul nonton movie omputih tentang game...football/baseball.

Coach kene guna banyak psikologi pada players....bagi semangat...so sebenarnya walaupun di padang, aku tetap apply kan ilmu kaunseling....Boleh nampak bila motivasi di beri...semangat players meningkat.Players aku semuanya hebat....berkat latihan...mereka boleh bermain dengan sangat baik....cuma kadang-kadang ada mood budak-budak ni....ada masa main sangat baik ......ada masa .....adusss......nak kene marah kan.....haiiipppp!!!
So....aku rasa harapan untuk mencapai target johan nampak cerah.....
Minggu ni....aku bertambah sibuk....Sabtu/Ahad/Isnin/Selasa.....aku berada di padang....pagi dan petang....buat latihan intensif sebab Rabu dah start game....Tau la kan bila berada di padang.....kulit jadi makin gelap, badan berpeluh-peluh dan yang paling tak tahan....penatnya wooiiiiii......tapi takpe....akukan tak menyerah kalah sebelum berusaha.....kalau dah usaha tapi takde rezeki....aku redha.
Mr.Hubby sorry dear....malam ni kita makan kat luar ye......Nasi paprik dan fresh orange satu.......siap-siap order dari rumah...takut sampai kat restoran tertido......kan minggu ni minggu busy.....penat la.....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails