Pages

Thursday, March 1, 2012

Buletin Sudah Siap.....

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman.....buah akal ialah ilmu pengetahuan,buah jiwa adalah iman dan buah fizikal ialah kemajuan....

Alhamdulillah....akhirnya siap juga buletin edisi 2..setelah tertangguh kerana memberi keutamaan pada tugasan lain....dapat juga diterbitkan....Meeting awal PIBG menyaksikan aku dilantik menjadi ketua editor bagi buletin PIBG sekolah...erkkkk....kerja lagi....tapi sebab minat dalam bab menulis so aku pun tidak le menolak dan bermula le episod aku mencari bahan bagi setiap keluaran buletin untuk dikongsikan dengan ibu bapa.....Ye la cerita tentang program sekolah perlu dimaklumkan kepada mereka....agar dapat mereka menyumbangkan idea dan tenaga....
Kalau selalu setiap kali singgah membeli pisang goreng pasti ada suara ibu bapa yang bertanya......cikgu sekolah ada program apa ye bulan ni.......dengan adanya buletin ini hanya suara mak cik jual pisang goreng je bertanya....nak berapa ringgit cikgu......ye la parents dah dapat info dari buletin.....Hehehehe......aku juga yang tulis info tu kan....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget