Pages

Saturday, February 25, 2012

Birthday Anak Orang....

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman, mengetahui perkara yang betul tidak memadai dan bermakna jika kita tidak melakukan perkara itu dengan betul. Lega dapat berehat hujung minggu ni....tinggalkan semua keje....berehat bersama keluarga satu terapi yang amat menakjubkan...Ring tone Ombak Rindu di awal pagi mengejutkan aku....Suara halus kedengaran dihujung talian....Zam kau kene tolong aku!!!...kau kan kaunselor....apa plak kesnya pepagi ni......Kau taukan esok birthday anak aku....Asyraf...aku nak minta pendapat kau....nak bagi apa .....nak wat birthday celeb nya cam na....Ok..my fren....aku pun sebenar dah buntu bila memikirkan birthday anak-anak yang akan datang...bulan Mei,Jun,Julai, Ogos dan September.....semuanya berturut-turut....Aku tau camna perasaan seorang ibu untuk prepare sumthin' yang boleh buat anak happy.....cam aku, aku akan buat sesuatu yang aku tak dapat masa aku kecil dulu....aku akan pastikan ada senyuman di wajah comel birthday boy/girl....So...aku cuma nak share ni dengan teman aku..... Kalau aku buka klinik berbayar....sure dapat bayaran lebih sebab layan klien di awal pagi....Hehehehehe....gurau aje....aku akan tolong selagi pertolongan aku diperlukan....apalagi untuk seorang kawan............


Cute sangat Lily ni.....Happy Belated Birthday  to U...Lily...Thanks to Lily's mum for sharing ur happy moment....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails