Pages

Sunday, March 4, 2012

PIBG ~Seikhlas Hati Kami

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman.....Hari Sabtu baru ni....semua guru telah diamanahkan untuk menjalankan tugas bagi menjayakan Mesyuarat Agung PIBG. Sebenarnya hari tu ramai guru-guru yang  tiada di sekolah kerana ada kuliah.....Tiada rungutan dari guru-guru yang tinggal walaupun ada banyak tugasan yang perlu dibuat. Bagi AJK makanan, mereka menyediakan makanan sambil bergurau senda.....sesekali terdengar deraian ketawa apabila ada yang buat lawak.
Jiha....tekun membungkus mee
Gang yang sentiasa happy.
Ini Naib Setiausaha .......orang kuat pada hari tu......Setiausaha tiada sebab cuti sakit......jadi semua tugasan digalas oleh dia le...masih boleh ketawa besar walaupun dah berpeluh kehulu hilir.....
Sian nengok kan.....dah la pregnant....
Pengacara majlis juga menjadi orang terpenting pada hari tu......Duduk aje di tempat tak bergerak-gerak.....bimbang  ye takut majlis tak lancar..Guru Data juga kene dok sini untuk pantau semasa tayangan video.....

Semua dalam keadaan sedia.....
Pencatat minit mesyuarat pun bertugas semasa mesyuarat berlangsung......catat ye jangan tak catat.....mujur mesyuarat tak mengambil masa yang lama

sempat pose lagi......catat cepat...
Ni pula tulang belakang yang menyumbang tenaga....memastikan dewan dalam keadaan teratur....kemas dan selesa......
Tahniah dan pujian untuk diri sendiri le ye uolls......kita berjaya melaksanakan tugasan kita seikhlas hati.....bagi yang tiada gambar dalam cite kali ni....sori le ye...maklum le hari tu aku pakai kasut baru....so nak jalan sana sini lambat sikit.....hehehhehehe....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget