Pages

Sunday, April 1, 2012

Kem Motivasi - Anak Puan Sangat Happy

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman........Aktiviti kem motivasi diteruskan lagi.........masih ada ibu bapa yang datang menghantar barangan keperluan anak-anak....aku lihat ada aje yang berdiri di pagar......penyayang sungguh mak ayah....bagus....bagus....tapi puan peraturan dah tetapkan puan tak boleh masuk ke kawasan sekolah.....
Jangan la masam muka dengan saya puan.....Lagi pun saya rasakan puan....anak puan mesti malu kalau kekawan dia tengok mak dia asyik datang je kan.....Hari ni mereka ada slot LDK bersama fasilitator yang dilantik......kriterianya harus la stylo cam mak-mak....penyayang......ada semangat juang yang kuat....nak bagi group menang.
Tengok pic kat sebelah ni.......kan saya dah kata....anak puan happy kat sini.....terlebih happy.......Fasilitator pun happy sama....siap tersenyum manis......tapi dalam hati tak tau le ye......entah-entah menangis sebab kena tinggal anak dan suami untuk menjaga anak-anak angkat kat kem.Jangan marah kat aku dah.....sebagai ketua fasilitator aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih la sebab sudi membantu aku menguruskan slot-slot LDK...
Group ni sedang berusaha keras menghasilkan bendera kumpulan. Bendera ini la yang akan menjadi barang amanah yang perlu dijaga dan dibawa kemana sahaja sepanjang kem ini berlangsung.......Aku lihat fasilitator pun bukan main nak bertanding mengumpul point untuk group.....Suka...suka....!
Ok...dah cukup....cukup pose....kang tak siap plak bendera kamu.........semoga dapat bekerjasama ok......jangan gaduh-gaduh tau.Gunakan semua ilmu dan info yang dimaklumkan fasilitator kamu....jangan malukan fasilitator kamu tau.....

1 comment:

  1. Baru selesai sesi ngan sorang bapa...katanya....anaknya menunjukkan perubahan yang positif lepas kem....rajin solat dan tau mengurus masa...Alhamdulillah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails