Pages

Tuesday, April 17, 2012

Awak Suka Warna Apa??

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak.......Awak suka warna apa?.Merah...M+E+R+A+H...mulut mengeja perkataan....pas tu buka la bawah lipatan kertas dan ada le ayat-ayat yang direka...nasib la dapat ayat best atau sebaliknya...Ingat tak permainan kita masa kecik2 dulu.Aku masih ingat permainan kertas tu le adik aku bawa sampai ke Singapore masa kami sekeluarga pergi shopping masa matawang republik tu murah...sepanjang jalan kami main permainan warna tu.....kreatifkan kita zaman dulu2....
warna maroon / dark red....hanya satu....sama...
Terkini di skool....ada pedebatan antara warna maroon vs hijau.... Sana sini soalan tentang warna mana pilihan hati antara 2....Kalau aku...lebih suka hijau sebab hijau banyak kuadran warna nya....tapi ada juga yang suka maroon. Ok kita tengok ye....
<><><>                                                                                                                                                                                                           ;
ada 13 basic green....pilihan yang cukup banyak.....

Personaliti  warna hijau dan merah (maroon dikategorikan sebagai warna merah gelap)

HIJAU - personaliti yang seimbang, natural, harmoni dan seorang yang cintakan kedamaian. Rapat dengan ahli keluarga, saudara mara dan teman.Mempunyai keinginan dalam memiliki wang yang banyak dan kesenangan.

MERAH - personaliti yang suka berada di tempat awam dan sukakan perhatian. Mampu memberi kegembiraan kepada orang lain. Wang melambangkan kekuasaan yang dapat membantu mereka memperoleh apa yang mereka mahu.

Dua-dua pun ok sebenarnya.....ehh...mesti ramai tertanya-tanya kenapa yek cikgu kaunseling cerita pasal dua warna ni.....hehehehe.....itu pilihan warna tema hari guru bagi skool tahun ni....so boleh la start cari baju.....ikut le...kalau ijau...ijau...kalau maroon...maroon......tapi dengarnya maroon menang.....huhuhuhu....







4 comments:

  1. Akhirnya HIJAU menang...Kak Haizam...:)

    ReplyDelete
  2. yabedabedoo.....hijau juge jadi pilihan....

    ReplyDelete
  3. takpe..skli skala kita tukar..
    wpun sy dah ada baju marroon kt marris..
    trpaksa mencari baju hijau la lepas nii

    ReplyDelete
  4. ye la...kene tukar...pe pon tahniah ye awk ada dua baju dua warna....sya satu je.... :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget