Pages

Sunday, August 28, 2011

Salam Aidil Fitri Daripada Seluruh Warga SK Sri Skudai




Assalamualaikum......Salam sayang anak-anak dan teman-teman.

Tinggal beberapa hari lagi kita semua akan menyambut hari lebaran. Di kesempatan ini, seluruh warga SK Sri Skudai ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf zahir dan batin sekiranya ada terguris di hati sepanjang kita bersama.

Mungkin ada di antara kita rakan sejawatan, ada di antara kita rakan sekelas yang memendam rasa akibat sengketa. Kita hanya manusia biasa yang kadang kala terlalai sehingga tidak sengaja melakukan kesalahan. Hulurkan tangan tanda kemaafan.

Sudah pasti semua tidak sabar menunggu fajar 1 Syawal. Berpakaian serba baru dan bagi mereka yang bajunya tidak sempat siap....bersabarlah. Mungkin membeli pakaian siap adalah alternatif terbaik.Kuih-muih yang telah siap ditempah sejak sebelum Ramadhan lagi pasti akan disajikan buat tetamu.

Bagi murid-murid tersayang, inilah masa yang sesuai untuk saling bermaaf-maafan. Sekiranya ada kala menyakitkan hati guru,terlanjur mengata, tersilap mengejek.....di bulan yang mulia ini marilah menyusun sepuluh jari mohon kemaafan.
Akhir kata......Salam Aidil Fitri daripada seluruh warga SK Sri Skudai buat semua.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails