Pages

Wednesday, December 14, 2011

Sabah Part 6

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman...kata-kata yang lemah lembut dan beradab dapat melembutkan hati manusia yang keras...........semalam tu...sebelum pulang ke hotel...kami singgah sebentar di Mount Kinabalu......rugi la kalau tak singgah sini....melihat saujana pemandangan dari aras tinggi adalah sesuatu yang amat mengujakan....
Hari ni adalah hari terakhir kami berada di bandar Kota Kinabalu....bangun pagi untuk melihat suasana pagi di tepi laut....Aku singgah sekali lagi di pasar untuk membeli beberapa barang yang masih belum cukup...Kuih-muih, kerepek, udang kering, ikan masin dan beberapa makanan Sabah yang tidak pernah aku jumpa....aku beli......
Selepas Zohor, kami bertolak ke airport......biasalah bila berjalan..... pergi barang sedikit dan balik dengan barang banyak....hampir separuh bag tu...barang aku....hehehehhe...masa di airport ni la aku berjumpa dengan kawan baik aku....eehhh kat sini kita jumpa ye....
Setelah siap segalanya...kami bertolak pulang ke Semenanjung.....bye-bye Sabah...kalau panjang umur ingin ke sini lagi......tempat yang amat cantik.......indah sungguh ciptaanMu Ya Allah.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails