Pages

Wednesday, June 1, 2011

Lembah Biotech + Cikgu Kaunseling ....Sila Buat Penilaian Anda.

Salam sayang anak-anak dan teman-teman....... ada sehelai surat di pigeon hole aku......cikgu kaunseling kena pergi kursus....yahuu.......suka.....suka.....sudah lama tak bertemu dgn kwn-kwn kaunseling lain. Peluang ini akan aku gunakan untuk bertukar-tukar ilmu kaunseling.
Bersama rakan kaunselor menikmati view Lembah Biotech
Melihat pada keperluan barang yang perlu dibawa......kursus ini pasti tidak akan diadakan di hotel-hotel 5 bintang....Summer camp....rupanya. Bak kata pegawai PPD...tido dalam khemah dan dapat lihat lebih dari 5 bintang.....hahahaha....Bila sebut camp....apa lagi la aktivitinya mesti la jungle tracking, berakit, camp fire, etc.
Aktiviti yang sgt2 mencabar...thanks pada ketua kumpulan.
 Memang seronok....banyak pengalaman baru yang aku perolehi daripada kursus kali ini....memang pasti bila berkumpul dengan kaunselor....semangat dan motivasi diri sangat tinggi.
Dapat pengalaman pegang anak kambing....heheheh...
Semua aktiviti yang dibuat memberi saingan yang tinggi antara satu sama lain.

Wajah seronok kaunselor selepas berjaya jungle tracking.....sian pada yg terjatuh sb licin


pose sebelum tapak kasut tercabut... :(
Lokasi menarik... Lembah Biotech...menyambut kedatangan kami dengan udara yang sangat segar. Makan makanan yang segar dari ladang. Mandi dengan air gunung....
Minum selepas perah sendiri....yummy...
Terima kasih kepada kak Salwa, kak Ton, kak Sal, kak Bad dan Maria kerana bersama-sama mengisi waktu dengan ku selama 2 hari di sini.
Ini la 'bilik no 27' kecik aje...takpe malam sgt sejuk
Kami cikgu kaunseling sudah menjalankan amanah yang diberi iaitu membuat penilaian tentang tempat ini bagi tujuan kegunaan murid-murid kelak.
 Lembah Biotech....udara segar memberi ketenangan kepada cikgu kaunseling...setelah berjam-jam sesi bersama klien di sekolah....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails