Pages

Saturday, February 2, 2013

Bilik Kaunseling Baru - Part 1

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak....   Ada dua orang yang paling gagal dalam hidup,orang yang tidak cekap membuat apa yang disuruh dan orang yang membuat hanya apabila disuruh. – Lukman Hakim –
Aku dapat bilik kaunseling baru....lebih besar dan lebih luas.
Terima kasih Guru Besar sebab sudi memberi Unit Bimbingan dan Kaunseling bilik baru. Hasil pemantauan tahun lepas, Guru Besar meminta aku supaya berusaha lagi bagi meningkatkan pengurusan Bimbingan dan Kaunseling. So dapat la aku sebuah bilik yang luas dan otak aku dah start berangan cara nak cantikkan bilik ini.
Hati aku happy but tau la kan....kerja memindah ni banyak. Nak siapkan mengecat, nak angkat perabot, nak siapkan papan kenyataan, nak siapkan bilik kaunseling individu, kaunseling kelompok, sudut-sudut.......ermmmm...dengar je dah rasa penat....tapi selagi ada kemahuan aku akan cuba buat....so Guru Besar....u jangan risau ye...hujung bulan Februari..insya Allah siap..

Kerja sangat banyak so aku dah start wat plan....tengok apa yang boleh dibuat dulu....semoga hubby tersayang sanggup membantu merealisasikan impian aku untuk menyiapkan sebuah klinik kaunseling yang sangat kondusif.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails