Pages

Tuesday, October 2, 2012

SPLG - Mana Kad Biru Saya...

Assalamualaikum dan salam sayang anak-anak dan teman-teman........Sistem Pengurusan Latihan Guru http://apps.moe.gov.my/splg  Cikgu-cikgu sila lengkapkan ye...






 
Ha....hambik....berterabur kad-kad biru kat depan aku.....Berebut-rebut aku tengok cikgu ni mencari kad masing-masing. Cam sales kat Jusco plak....hihihihi.....Jangan gabra cikgu...walaupun aku sebagai setiausaha LDP yang dah nak rasa demam...


Mula-mula cikgu klik pada Modul Individu. Masuk le ID cikgu iaitu No IC.....ha...senang kan....No IC sure le ingat takkan tak ingat kot.Pas tu lengkapkan soal selidik TNA. Pun senang je soalannya.....soalan Add Maths lagi susah. Klik...klik...klik....Senangkan !!!!

Ada soalan tak? Ustaz dah senyum tu kira dah faham la kan....Jangan lupa step seterusnya ialah kemaskini e-profil...Pastikan Profil Individu 1 tau.... Ala ...kat sini cite le kelulusan apa, pengalaman bekerja, anugerah perkhidmatan dan sumbangan kalau cikgu ada menyumbang....hihihihihi....
Last sekali daftar kehadiran kursus luar pula..... (KKL). Sabar tau....kalau sistem tidak dapat ditembusi......Okey....faham semua.....Wow...semua nampak OK...Aku sebagai SU LDP tersangat happy sebab hanya beberapa jam taklimat semua sudah menguasai........Malam ni leh la aku tidur lena......Lagu Adam dan  Hawa berbunyi lewat tengah malam.....aku dalam sedar tak sedar bangun......Isshhhhh......Aaron Aziz ni....Zam......tolong akak...camna ni tak leh nak wat le SPLG....Tak leh ye kak..takpe saya terangkan semula...Huwaaaaaaaaa! Tangisan ku di tengah malam!!!!!    ; (


2 comments:

  1. xpelah sthn ni je...thn depan meke dah pandai. jgn tensen2 nti xcantik...hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha....Amaza...mmemang le tak mau tensen...nanti tak jelita...kaunselor kan harus cantek selalu...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget