Pages

Wednesday, June 20, 2012

Biru Buat Apa Tahun Ini???

Salam sayang anak-anak dan teman-teman, fuhhhhhhhh.......fuhhhhhhh......buat habuk jap ehh...lamanya aku tak jenguk blog kesayangan aku.Mesti merajuk semua peminat setia aku.....tertunggu-tunggu cerita pasal hari-hari seorang kaunselor...Eceeeehhh.....suka betul berangan aku ni..Maaf le kalau aku lama tak menulis...sangat sibuk dengan projek baru. Errrrmmmm...hari ini kalian nak dengar aku cerita pasal apa...?Banyak sebenarnya aku nak share ngan semua...tapi satu-satu ok. Sekarang SK Sri Skudai sangat sibuk...kalah le orang-orang kat bursa saham tu. Macam-macam program ada...Program yang terdekat ialah Kejohanan Sukan dan Olahraga...Eh...siapa kata sukan sekolah rendah senang...susah tau. Cikgu-cikgu nak kena fikir strategi bagi rumah sukan masing-masing menang.Nak motivate peserta agar dapat menjadi juara tanpa rasa putus asa.Aku rumah Biru......tak pasti aku suka warnanya kah atau kekawan ahli rumah Biru. 
Kita dah pernah buat tema ni kan......dan menang.
Habis tahun ni cikgu-cikgu nak kena fikir perbarisan and hiasan khemah....Mesti la nak buat canggih-canggih....nak outstanding dari rumah sukan lain...

Saban tahun dah banyak idea dicurahkan....bagusnya bila adanya program ini kita belajar berfikir luar dari kotak fikiran.
Adat pertandingan...semua orang nak menang.So kawan-kawan ....jom le fikir tahun ni Biru nak wat apa???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails