Pages

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru .....Semua Cikgu

Salam sayang teman-teman dan anak-anak.....

Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara....
teacher Pictures, Images and Photos

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru buat :-
Teacher Lily yang mula mengajar saya mengenal abjad...
Pn Fauziah Salam yang mengajar saya mengeja.....
Pn Khatijah yang memegang tangan saya untuk menulis jawi...
Mrs Anandan yang mengajar saya mengira....
Miss Foenander yang memberi tunjuk ajar dalam English
Pn Zaharah yang mengajar saya menulis karangan baik
Mrs Lim yang memberi ilmu Kimia
Miss Shan yang menunjuk jalan ilmu Biologi
En Wan yang membimbing dalam Sastera
Semua guru besar yang mendidik saya menjadi lebih berjaya dalam bidang perguruan....
Semua teman guru di SK Panching Utara, SK Atas Tol, SK Sri Skudai....
Semoga gembira di hari kita.....Selamat Hari Guru!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails